Stelvio Business plus Mac

Business plus

Stelvio Business plus är ofta den bästa lösningen för dig som har en lite mer omfattande verksamhet. Oavsett om du arbetar med varor eller tjänster hittar du användbara funktioner för din verksamhet. Förutom de grundläggande delarna som ingår i ett faktureringsprogram har vi även lagt till order/beställning och lagerhantering.

Business plus kunddel innehåller:

  • Kundregister med valbart antal priser och historik
  • Order
  • Utleveranser med delleverans, reservering och restorder
  • Fakturering med kreditering, delbetalning, samlingsfakturor, påminnelser och automatisk bokföring
  • Inbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Business plus leverantörsdel innehåller:

  • Leverantörsregister med automatisk beställning av artiklar och historik
  • Beställning
  • Inleveranser med delleveranser
  • Leverantörsfakturor med kreditering, delbetalning och automatisk bokföring
  • Utbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Business plus artikeldel innehåller:

  • Historik
  • Automatisk lagerhållning
  • Flera lagerplatser

Business plus redovisningsdel innehåller:

  • Exporterar SIE fil till externt bokföringsprogram.

Priser

Leverans via epost

  • 2216-X0 Business plus Mac programvara Pris: 1795:- (exkl moms)
  • 2216-O0 Business plus Mac programvara med 12 mån epost support Pris: 2295:- (exkl moms)
  • 2216-C0 Business plus Mac programvara med 12 mån epost/telefon support Pris: 2495:- (exkl moms)
Systemkrav:

En 64-bitars Intel-baserad Macintosh, Mac OS X 10.6.8 eller senare