Stelvio Office plus Mac

Office plus

Office plus är ofta den bästa lösningen för dig som har en lite mer omfattande verksamhet. Oavsett om du arbetar med varor eller tjänster hittar du användbara funktioner för din verksamhet. Förutom de grundläggande delarna som ingår i ett ekonomiprogram har vi även lagt till projekt hantering.

Office plus kunddel innehåller:

  • Kundregister med valbart antal priser och historik
  • Fakturering med kreditering, delbetalning, samlingsfakturor, påminnelser och automatisk bokföring
  • Inbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Office plus leverantörsdel innehåller:

  • Leverantörsregister med automatisk beställning av artiklar och historik
  • Leverantörsfakturor med kreditering, delbetalning och automatisk bokföring
  • Utbetalning på fakturanivå eller sammanställda och automatisk bokföring

Office plus artikeldel innehåller:

  • Artikelregister
  • Försäljnings statistik
  • Historik
  • Flera priser med rabattmatris
  • Offert hantering
  • Kontantfaktura hantering
  • Kontakt hantering, med tidbok, att göra, memo och händelser.
  • Tidredovisning, med utläggshantering.

Office plus redovisningsdel innehåller:

  • Verifikatregistrering med resultatenheter, simuleringsverifikat och 20 verifikatserier.
  • Kontoplan Bas 96 t.o.m. Bas2016 K2 & K3 och K1 (Förenklad).
  • Anläggningsregister med inventariehantering som gör planmässiga avskrivningar
  • Automatisk verifikatgenerering vid inventarieavskrivning.
  • Resultatenheter i 7 olika nivåer och resultatgrupper
  • Rapporter på kombinatoriska resultatenheter
  • Möjlighet att göra simuleringsverifikat
  • Budgethantering även på resultatenhetsnivå
  • Konteringsmallar för enklare kontering
  • Automatkonteringar
  • Valutahantering vid skapande av rapporter.
  • Hanterar flera år i samma företagsfil, dvs ingen import/export vid årsskifte.
  • Kan exportera underlag för skatteprogram
  • Moms/Skatte deklaration ändras enkelt via en meny på kontokortet
  • Balans/Resultat rapport ändras enkelt via en meny på kontokortet
  • Läser och skriver SIE-filer.

Priser

Leverans via epost

  • 2113-X0 Office plus Mac programvara Pris: 1895:- (exkl moms)
  • 2113-O0 Office plus Mac programvara med 12 mån epost support Pris: 2295:- (exkl moms)
  • 2113-C0 Office plus Mac programvara med 12 mån epost/telefon support Pris: 2495:- (exkl moms)
Systemkrav:

En 64-bitars Intel-baserad Macintosh, Mac OS X 10.6.8 eller senare